Voorbereidingen! - Reisverslag uit Waarland, Nederland van Sara Pater - WaarBenJij.nu Voorbereidingen! - Reisverslag uit Waarland, Nederland van Sara Pater - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen!

Door: sarapater

Blijf op de hoogte en volg Sara

15 Februari 2012 | Nederland, Waarland

Wat gaat de tijd opeens snel.. Zo duurt het nog een half jaar.. Dan nog maar 4 weken en nu ga ik opeens al over 4 dagen! Druk met voorbereiden en afscheid nemen. Deze week voor het laatst op de pabo geweest, pianoles gehad, stamppot en pannenkoeken gegeten, gezellig gedaan met vriendinnen.. Een deel van de kamer staat inmiddels vol met spullen die volgens mij nooit allemaal mee kunnen.. Maargoed, dat zie ik dan wel weer! En dan is het zondag echt zover, op naar Suriname! Op naar de warmte, een totaal andere cultuur, linksrijdende mensen, stortbuien, heet eten, rare dieren/insecten, een zwembad bij m'n huis.. Op naar het avontuur! Maar eerst maar eens veilig zien te landen!

Liefs Sara

• 15 Februari 2012 - 20:52

Sven:

Ik kan alvast 2 dingen weghalen: hier kun je gewoon pannenkoeken eten, in het pannenkoeken & poffertjesrestaurant. Je hebt de keuze tussen 200 modellen!

Het eten is niet heel pittig, dus dat wordt geen probleem! Je kan het vaak zo pittig maken als dat je zelf wil ;)

Tot zondag, of ergens volgende week!
    Ciaox

• 18 Februari 2012 - 16:59

Rina En Piet:

Lieve Sara,
    Heel veel plezier en geluk toegewenst
    in Suriname van ons twee.
    We hopen dat je er een prachtige tijd
    beleefd met je reisgenoten.
    Dat vliegen en landen is een makkie.
    Regelmatig gaan we kijken op je website, waar jij bent en wat je doet.

groetjes van je liefste Oom en Tante op een na. xxxxx

• 21 Februari 2012 - 15:45

Jorien Blom - Nicht:

Ha Sara,

Ik ben benieuwd naar je verhalen. Op je FB te zien ben je in ieder geval veilig aangekomen. Een hele fijne tijd gewenst!

Groetjes,
    Jorien

• 21 Februari 2012 - 20:34

Colinda :

Hoi Sara,

Goed aangekomen in Suriname.
    Volgens een collega van mij iedereen daar heel relaxed.
    Ik wacht vol spanning af hoe het daar met je gaat. Veel plezier en geniet ervan.

Groetjes Colinda